Sandra R

Nattmat

Publicerad 2015-01-18 23:56:13 i Dagbok,

Varför bryta trenden, håller på med lite nattmatlagning just nu. Ikväll blir det klassikern köttfärssås och spaghetti. Kanske ska starta en ny kategori där jag lägger upp recept på allt jag gör på nätterna haha.
Idag har det för övrigt inte hänt myket alls, bara tagit det lugnt, sovit och försökt att ladda upp batterierna.
Morgondagen kommer nog att fortsätta i samma stil. Man får ha ett par riktigt slödagar ibland om man vill så det så. ^^
Vet ju förövrigt att det kommer att bli fullt upp kommande veckorna så det är bara bra att jag vilar upp mig nu. Annars blir det nog svårt att orka med. Flytten börjar verkligen närma sig nu. Snart är det sista månaden som vi bor i våran lilla etta. I nästan 3 år har vi bott här så det kommer givetvis att kännas lite konstigt att flytta härifrån i början. Detta blir min och sambons andra lägenhet tillsammans också, det känns ganska stort!  Vi flyttar för övrigt på våran 3-årsdag tillsammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela