Sandra R

I've been a good girl

Publicerad 2015-01-14 14:41:47 i Spel,

Som rubriken säger så har jag tydligen varit snäll förra året, fick en liten reward när jag loggade in på LoL igår. Alla som inte har fått någon typ av ban under senaste säsongen får tydligen någon sorts belöning
Själv så fick jag mig en skin, steel legion Lux för att vara mer exakt. Superkul! Tidigare så har jag enbart haft recon teemo som skin så det är jätteroligt att få en till. :)
 
Förövrigt tycker jag att stämningen i vissa spel är alldeles för dålig, själv tar jag inte åt mig men vet att det finns många som kan ta det hela ganska hårt. Kanske till och med så hårt att de inte vill spela spelet igen och så tycker jag faktikst inte att det ska vara. ALLA har dåliga games ibland och det blir definitivt inte bättre av att någon önskar död åt hela din familj. Tänk för fan på att det kan vara mycket yngre personer som sitter bakom skärmen eller människor som mår psykiskt dåligt. Vissa tänker verkligen inte längre än näsan räcker, ett spel är faktiskt inte allt. Själv spelar jag för att jag tycker att det är roligt, jag satsar inte på att bli bäst och jag trycker inte ner någon för att de gör ett misstag. Men det är ju jag det.
Var rädda om varandra istället, oavsett om ni sitter bakom en skärm eller inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-14 15:28:11

SV: tackar :)

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-01-14 16:55:26

det enda spel jag spelar är sims 4 ibland :)

Svar: Åh det är ju jätteroligt, fick det när jag fyllde år av min sambo ^^
Sandra R

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela