Sandra R

Vinn rosörhängen!

Publicerad 2015-01-11 02:52:00 i Tävlingar,

 
 
Tänkte starta det nya året med att tävla ut ett par superfina 9K guldfyllda örhängen här i bloggen.
För att delta skriver du ett inlägg om att du är med och tävlar på din blogg och länkar till detta inlägg.
Om du vill får du använda bilden här ovanför. När du har skrivit inlägget kommenterar du med en länk till ditt inlägg om tävlingen. Jag drar en vinnare den 30/1.
 
Om du inte har en blogg så går det bra att skriva om tävlingen på din facebook, ta sedan en printscreen på inlägget och skicka den till [email protected] så är du med och tävlar.
Vinnaren meddelas här i bloggen. Ange en giltigt mailadress så att jag kan kontakta dig om du skulle vinna.
Lycka till! :)
 
AVSLUTAD! Vinnaren har meddelats via epost. :)
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla W

Publicerad 2015-01-28 13:57:48

Så underbara örhängen ♥ Jag är gärna med i utlottningen :)
Jag delar offentligt på min fb sida här: http://fotoszandra.blogg.se/2015/january/vinn-rosorhangen.html Skickar även ett mail till dig.

Ha en fin dag / Pernilla

Postat av: Lotta Pota

Publicerad 2015-01-29 14:14:12

Hej på dig
Jösses vilka fina örhängen!!!! Jag älskar dem :-D

Nu hoppas jag verkligen att turen är med mig. Jag har delat på Facebook här, det är offentligt så du kan se det via länken:
https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/598346613631895

Vill du att jag skickar ett mail ändå så bara maila mig och säg till :-)
Kram
Lotta

Postat av: Sanna Andersson

Publicerad 2015-01-29 23:40:42

Vilka underbara örhängen de vill jag så himla gärna vinna.
Har delat tävlingen på fb och mailat länk till dig.


MVH Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela