Sandra R

You keep me warm

Publicerad 2014-11-28 02:40:30 i Shopping,



Denna är påväg hem till mig as we speak.
Jag kunde inte låta bli, fullkomligt älskar varma för stora tröjor. Helt underbart att dra på sig en kall vinterdag och jag har intalat mig själv att jag verkligen behövde en ny nu till vintern. Sen om det var helt sant eller inte behöver vi inte tala så högt om , inte heller att jag också råkade klicka hem en grå. ;) 
P kommer att bli fullständigt tokig på mig , han tycker nog att jag redan har tillräckligt med kläder. Kan man ens ha för mycket kläder?! Jag har försökt det där med ett plagg in, ett plagg ut men det höll inte i sig allt för länge. Allt kan ju komma till användning någon gång liksom. Är nog lite av en hoarder om jag ska vara ärlig. Tur att jag kan erkänna det i alla fall, det är första steget till förbättring. 
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela