Sandra R

Gifts! ^^

Publicerad 2014-12-12 19:53:38 i Dagbok,

Hej hopp!
Jag är en aning slut och över som människa idag men humöret är ändå på topp.
Såååå skönt att det är fredag, den är verkligen efterlängtad.
Imorgon bär det av till Borlänge med mammsen för att shoppa present till min sambo som snart fyller år. Har hittat på en jättebra present som jag hoppas att han ska gilla! Hoppas att den finns kvar när vi kommer dit imorgon bara. P ska också få följa med till Borlänge men då får han stå utanför affären när jag är in och handlar haha. Kommer säkert att hinnas med en vända på Ikea också medans vi ändå är där.
Var rädda om varandra där ute i stormen nu och gör inget som jag skulle ha gjort. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela