Sandra R

Bra sidor för dig som fotograferar

Publicerad 2014-11-29 14:50:41 i Foto,

Jag hade jättesvårt i början att hitta riktigt bra sidor som riktar sig till mig som tycker om att fotografera.
Tänkte därför dela med mig av de sidor jag har hittat och som jag tycker fungerar bra.
Länklistan kommer att uppdateras om jag hittar någon ny bra sida som jag vill dela med mig av.
 
1. Youpic - En sida full av fotografer som vill dela med sig av sitt arbete för att inspirera andra fotografer. Älskar den här sidan och kan bli sittandes på den i timtal och kika på alla fina bilder och ladda upp egna.
 
2. Mostphotos - En stockphotography sida där du kan sälja dina bilder. Det är denna sida jag upplever fungerar bäst och som man säljer mest på.
 
3. 500px - Ännu en sida där du kan dela med dig av dina bilder, sälja dem och kolla på andras bilder. Det här upplever jag är den mest populära hemsidan och den finns även som app att ladda ner till telefonen eller plattan.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin karlsson

Publicerad 2014-11-29 18:43:50

Svar: Min dag har varit bra :)

Tack för tipsen! Bra att veta :)

Svar: Hoppas de kommer till användning. :)
Sandra R

Postat av: Matilda Wikblom

Publicerad 2014-11-30 19:49:48

bra tips :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela