Sandra R

Skadeglädje är den bästa glädjen....

Publicerad 2014-12-06 16:18:20 i Dagbok,

Igår var jag iväg på julbord och i ärlighetens namn så tror jag att jag fortfarande är mätt hihi.
Dagen till ära så kom även den första riktiga snön som faktiskt ligger kvar på backen även idag. Gud vad mysigt! Älskar att vara ute och gå när det snöar och stora vita flingor faller och lägger sig på backen, blir genast sugen på pulkaåkning och varm choklaaaa.
 
Nackdelen är väl att man halkar hela tiden, igår lyckades jag halka minst 3 gånger och sista gången for jag givetvis i backen. Både jag och P garvade som galningar. Vad kan man göra annat än å skratta när man väl ligger där? Gjorde som tur var inte illa mig. :P Inte kunde jag ta emot mig heller eftersom att jag gick och bar på sambons mat och gjorde mitt yttersta för att försöka rädda den när jag åkte i backen, men jag lyckades i alla fall. Hoppas att ingen såg mig när jag låg där och sprattlade, men den bjuder jag på isåfall. De säger ju att ett gott skratt förlänger livet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela