Sandra R

Nya träningskläder

Publicerad 2014-12-03 15:31:20 i Shopping,

Mja, jag kunde ju som vanligt inte låta bli. Efter nyår är det träning som gäller och då är det ju roligt med lite nya träningskläder också. Köpte mig ett par snygga leggins med texten work out efter benet som jag kan ha när jag tränar. Blev verkligen helt kär i dem, bara att vänta tills postgubben kommer och ringer på dörren nurå! *kikar ut igenom nyckelhålet en gång i minuten*
Vad tycker ni om dem, hiss eller diss? :D
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-12-03 15:35:49

Snygga, alltid roligare att träna i snygga träningskläder! :)

Svar: Håller med, motivationen blir en helt annorlunda. :)
Sandra R

Postat av: Frida

Publicerad 2014-12-03 20:26:24

Supersnygga!

Svar: Tycker jag med ^^
Sandra R

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela