Sandra R

Monday ( Go away)

Publicerad 2015-01-13 01:26:00 i Dagbok,

Hallå alla läsare :) Kör lite matlagning såhär mitt i natten, lite överambisiöst med hemmagjorda köttbullar mitt i natten men har man inte ätit idag så har man inte haha. Dessutom är hemmagjorda köttbullar bland det bästa som finns. Tiden drar verkligen iväg alldeles för fort när man sitter och spelar om kvällarna men det är så det är... :) Jag är ju nattmänniska så det blir såhär ganska ofta om jag ska vara ärlig. 
 
 
Det har varit en ganska lång dag idag, känns av att det är måndag. Började med att jag inte fick sova en blund inatt, när jag väl höll på och somna så lyckades Peter peta mig i ögat i sömnen haha. Lagom skönt! Dagen fortsatte bra också, kastade runt med mina sista (!) rena jeans och lyckas givetvis doppa ena byxbenet i toaletten. Det var överdrivet klumpigt till och med för att vara mig. Sen har dagen rullat på i samma stil, bara massa tok hela tiden. 
 
Nu ska jag äntligen få i mig lite mat och sedan ska jag ta sambo, katter och mig själv och krypa ner i sängen. Ska bli så otroligt skönt att sova!!
 
Glöm förresten inte att ni kan vara med och tävla om ett par supersöta guldfyllda 9-karats örhängen med rosor, tävlingen hittar ni här
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela