Sandra R

Januarinatt

Publicerad 2015-01-15 01:17:44 i Dagbok,

Matlagning mitt i natten igen, det bara blir så av någon anledning. Har spenderat kvällen spelandes med hjärtat, lite awesomenauts blev det allt. Vet inte om det gick så bra men det var roligt ändå. Kör ganska stenhårt på skoldir just nu, tycker att han är riktigt rolig att spela. Mest för hans surprisemoment när han kastar iväg de motståndare man får tag i. 
 
Förövrigt så har jag mest flytt i huvudet, det är faktiskt inte så långt kvar nu. 42 dagar närmare bestämt. Massvis som måste göras innan dess känns det som, har redan börjat packa ner sånt som vi inte har användning för, riktigt skönt att ha det gjort.  Något annat jag gör inför flytten är jag sitter och glor som en galning på inredningsgrejer. Ska blir så otroligt skönt med en två så att man faktiskt kan fixa och dona lite. Som vi bor nu så går det inte hur man än försöker, det blir mest bara rörigt. Men det är väl kanske inte så konstigt när vi bor två stycken i en lägenhet som är gjord för en. Nästa lägenhet blir nästan dubbelt så stor, vet inte vad jag ska göra med all plats haha.
Jag har inte köpt något än men man ska aldrig säga aldrig. Det finns så mycket fint man skulle kunna ha hemma! Ska visa er några av de saker jag hittat längre fram. :)
 
Nu önskar jag alla er där ute en trevlig morgondag, jag är tillbaka imorgon eftermiddag någon gång om blogglusten infinner sig.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela