Sandra R

Fullt upp

Publicerad 2015-01-17 19:26:22 i Dagbok,

Hej hopp, fullt upp senaste dagarna så det har inte funnits något utrymme för uppdatering. Fixat lite smått inför flytten bland annat, har ju som sagt nästan bara flytt i huvudet just nu. Funderar lite på inredning till sovrummet och har kommit på att jag vill ha marina färger med lite gråa och blåa inslag, Vi får väl se hur det blir med det, har hittat massvis med fina saker men budgeten sätter självklart stopp just nu. Är ju en del som ska betalas innan vi flyttar in då tapeterna i våran nuvarande lägenhet verkligen inte var fina. Ska även ge mig in i bostadsbutiken här i veckan och se om jag kan få med mig en sån där nedrans tapetbok hem så att vi får välja tapeter någon gång. Det skulle ju vara skönt om allt var iordningfixat i nya lägenheten när vi väl får flytta in.
 
Ser för övrigt fram emot tre dagars ledighet, det ska bli så himla skönt. Får se om jag kanske hinner med lite pysslande då eller om jag bara ska ta det lugnt och ladda upp batterierna. Ägna mig åt lite fotografering kanske och bara slappna av. Känns som att det behövs just nu.
Önskar er alla en fortsatt trevlig helg där ute i stormvädret, det är ganska mysigt när det blåser ändå.
 
Bjuder på en höstbild idag, älskar färgerna i denna. :)
 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-17 19:56:17

Fin bild

Svar: Åh tack så mycket :)
Sandra R

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela