Sandra R

Awesomenauts

Publicerad 2015-01-08 19:23:38 i Spel,

Nu ligger man utsträckt på soffan, så skönt att bara få vara. Har precis lirat några rundor awesomenauts med hjärtat och vi vann faktiskt varenda en. Vi börjar bli ganska bra på det där spelet nu, men konstigt vore väl annars eftersom att vi har spelat det minst ett par gånger om dagen i säkert över ett år. Det är för övrigt ett av mina topp tre spel just nu. Flera borde testa det. Tycker det är roligt att det lutar lite mer åt det tecknade hållet också, lite omväxling är alltid trevligt. Awesomenauts är ett 2D-spel som går ut på att man ska ta ner motståndarlagets torn och sedan förstöra deras bas. Gillar även att det är lite humor inblandat i spelet. Om ni inte har testat det, GÖR DET!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela