Sandra R

Lucky charms?

Publicerad 2015-02-27 22:48:23 i Dagbok,

Hallå!
Tänkte att det är på tiden att jag gör ett litet inlägg. Senaste veckan har jag legat sjuk i influensan och det har verkligen inte varit någon rolig sjukdom. Sa till och med till P att : "Är det så här ni mår när ni är förkylda så förstår jag att ni gnäller". Blev så otroligt ledsen när jag blev sjuk också eftersom att jag tackat ja till ett par dagars extrajobb på mitt gamla jobb, hade verkligen sett fram emot dem. Som tur var blev jag frisk veckan efter i alla fall så att jag fick göra två pass där. Var så roligt att träffa alla fina människor igen och att få komma tillbaka nu när jag inte har varit där på någon månad. Har givetvis varit där och hälsat på men det är ju inte samma sak som att faktiskt jobba där.
 
Något annat som är tråkigt är att min underbara fina mormor har legat på sjukhuset igen. Man blir ju så otroligt orolig så det finns inte, som tur är så är hon hemma igen nu och på bättringsvägen så imorgon ska jag dit och hälsa på och hjälpa till lite.  :)
 
Är förövrigt grymt besviken, flytten till våran nya lägenhet har blivit framflyttad pågrund av vattenskada i taket i vardagsrummet. Visst är det positivt att vi kommer få allting renoverat men tråkigt att vi inte fick flytta nu. Vi har ju gått och väntat så länge och nu blev det uppskjutet i minst en månad till, oturen är total! Såg förövrigt att ett badkar stod utanför huset här om dagen, hoppas verkligen att de sätter in ett nytt om det är vårat de har kastat ut. Badkar är ju något som man bara måste ha, det och balkong haha.
 
Nu har jag varit negativ så att det räcker och blir över för ett tag i alla fall, visst är det konstigt att allt det dåliga ska komma på en gång? Men men, det kan ju bara bli bättre nu så man får vara glad över det. :)
Lämnar er för denna gång med en bild på mina älskade kissekatter, två av dem i alla fall.
Trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela