Sandra R

Dumb and Dumber TO

Publicerad 2014-11-30 12:56:59 i Dagbok,

Igår var jag och sambon ut på en liten mini-date. Vi var på bio & såg dumb & dumber2.
De rescensioner jag har sett har inte varit så bra men jag tyckte faktiskt att det var superrolig.
Idag ska vi kanske iväg och kika på julskyltningen en vända fast det är inget bestämt än.
Glöm förresten inte att ni fortfarande kan rösta på Trasan i Kattens Dag -tävlingen.
Följ bara den här länken så ser ni vårat bidrag: LÄNK
Ni som redan har röstat får jättegärna göra det igen, man kan rösta en gång om dagen. :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2014-11-30 16:40:36

Haha var helt övertygad om att den filmen skulle vara kass...men kanske ska ge den en chans ändå!

sv: Tack så mycket!:)

Svar: Det är den värd :)
Sandra R

Postat av: Klara Andersson

Publicerad 2014-11-30 22:46:14

haha vill se den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela