Sandra R

Decemberkväll

Publicerad 2014-12-30 14:30:00 i Dagbok, Foto, Photoshop,

Ibland kan det bli helt okej när man provar på nya saker i PS och bara sitter och leker lite.
Bjuder på några varianter av en bild jag gjorde igår och så ska ni även få se orginalet på den lite längre ner. 
 
 
Orginalet är en bild ifrån säter som jag tog under en av mina raster när jag jobbade där. Fråga mig dock inte hur jag gjorde för det kommer jag knappt ihåg. Egentligen så borde jag spela in när jag sitter och leker i PS, man kommer ju aldrig ihåg hur man har gjort annars haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra R

Kontakt: [email protected] Jag bor med min sambo Peter i vackra Dalarna, är envis som en åsna och älskar att fotografera & spela alla möjliga sorters spel. Shoppar gör jag alldeles för mycket och älskar gadgets och roliga prylar av olika slag. Här i bloggen tipsar jag om roliga saker, skriver lite om mitt liv, visar mina foton + mycket mer. Ni som väljer att följa min blogg kommer att märka av ett mycket varierat innehåll. Hoppas ni hittar något ni gillar och att vi ses snart igen! ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela